Prin Greweln

Azi a fost o zi minunata de primavara.Aveam chef de o plimbare si profitand de timpul frumos am iesit la o plimbare in natura, impreuna cu o prietena.

Am hotarat sa mergem in Greweln, un loc minunat, in mijlocul naturii, in care se auzea trilul pasarelelor si se auzea si o ciocanitoare care voia sa atraga atentia celorlalte pasari.

Ne-am plimbat pe alee, am inspirat aerul parfumat de florile primavaratice ale pomilor, soarele ne zambea timid printre ramurile copacilor.
Cerul era senin, doar cativa norisori pareau a se juca gingas, formand forme care mai de care…

 Am vazut copii jucandu-se, dandu-se pe leagan.Pentru o clipa m-am simtit si eu ca fiind un copil, in momentul in care m-am asezat pe un leagan si ii priveam pe cei mici jucandu-se, se citea inocenta in ochisorii lor.

A fost pentru prima data cand am fost in greweln, mi-a placut foarte mult, e un loc deosebit care iti ofera stari pozitive, liniste si nu in ultimul rand ai ocazia de a regasi pe tine in anumite momente.
Cu siguranta voi mai merge acolo,am ramas fermecata de un asemenea  peisaj.

2 responses

  1. prima data in greweln? cum asa?😮

    Mai 1, 2011 la 20:36

  2. Am mai fost la han doar,dar in greweln nu am fost niciodata, prin padure…:|

    Mai 5, 2011 la 18:13

leave a comment

