Un gand ascuns

A mai trecut un weekend, un weekend trist si pustiu.
Spun trist fiindca am ramas singura, iar cand se intampla asta,  in momentele de singuratate, sunt doar eu ma cuprind ganduri care imi cer raspunsuri, care imi cer socoteala…
Trist fiindca sufletul meu se macina incet de durere, o durere  adanca, pitita undeva intr-un loc ascuns, unde nu stie nimeni de ea.E o durere care nu poate fi vindecata, ci doar alinata, atunci cand doare mai tare.
Pustietatea e un alt motiv din cauza caruia devin melancolica, fiindca sunt fericita sa fiu inconjurata de oameni dragi, care imi coloreaza viata in culorile curcubeului, pe cand singuratatea ma face sa vad viata in alb-negru…
Totul e mult mai frumos si mai colorat cand ai alaturi prieteni…Astfel, totul devine mult mai usor, iar viata devine un motiv de bucurie.
Haideti sa ne bucuram de prietenii de langa noi si si de fiecare moment de fericire pe care ni-l ofera viata!

leave a comment

