Emotii

  In ultima vreme sufletul meu a trecut prin stari emotionale profunde de tristete si uneori chiar si de teama. Si tocmai de aceea acum sunt cam data peste cap, din cauza unor emotii negative.
 Am nevoie de atatea lucruri si de anumite perosoane care sa imi fie alaturi. Lucrurile ca lucrurile, persoanele dragi mie imi sunt in mare parte aproape. 
Desi caut orice lucru, cat de marunt in speranta gasirii unei motivari, nu e suficient doar atat, am nevoie de ceva mai mult… 
Asa cum se spune, emotiile sunt barometrul sufletului si ne anunta daca totul e ok cu noi.Vreau sa transform acele emotii negative in ceva frumos, pozitiv…iar teama si tristetea sa dispara definitiv.
 Am citit recent un articol dintr-o revista referitor la emotii si am aflat ca, „pana de curand, emotiile erau considerate ceva de care trebuie sa scapi daca vrei sa nu ai neplaceri”.
Am fost invatati de mici sa nu ne exprimam emotiile, mai ales in public, pentru ca asta inseamna imaturitate, pentru ca nu e bine sa ne aratam vulnerabili. Ni s-a spus ca omul este o fiinta rationala; le spunem copiilor ca sunt rai daca ne arata ca sunt furiosi, ca sunt foarte suparati, desi ne bucuram cand isi manifesta bucuria, iubirea.

  De aceea caut cu ardoare compania oamenilor veseli care au simtul umorului, care stiu sa inveseleasca atmosfera, care transmit voia buna, a oamenilor puternici, de la care sa invat sa infrunt teama Mi-a fost tare greu pana am gasit ceea ce cautam, dar am reusit si acum totul s-a schimbat radical.

Persoane dragi imi sunt aproape, iar eu ma simt mai sigura pe mine, stiu ca sunt in siguranta si cel mai important…cand ma voi impiedica de un obstacol, mereu va fii cineva acolo care sa ma ajute sa ma ridic.
 Cam atat…inainte de incheiere vreau sa multumesc celor care sunt mereu alaturi de mine si care imi transmit optimismul si pofta de viata de care am mare nevoie.

leave a comment

