Sighisoara Folk Night


Sambata a avut loc un concert de exceptie sustinut de Marius Matache,Virgil Suciu, Vlad Dulea si Anda Moldovan la Crama La Pastorella din cadrul hotelului BinderBubi Sighisoara, prilej cu care am mers si eu, deoarece nu se putea sa lipsesc de la un asemenea eveniment. Au cantat membrii echipei Dreamteam, renumiti bloggeri din Bucuresti…care au venit sa viziteze Mediasul si Sighisoara…in alta ordine de idei, dupa ce au vizitat diverse locuri din orasul de pe Tarnava Mare, au demonstrat ca, in afara de blogosfera se pricep si la fotbal si…chiar si la cantat.
Concertul a inceput cu Marius Matache, care, printre cantece a avut si interventii pline de umor, apoi au urmat Vlad Dulea si Anda Dulea, Virgil Suciu precum si Feri Teglas.
Pe parcursul serii s-a desprins o atmosfera feerica, fiind momente impletite de umor si muzica folk, toti cei prezenti fiind delectati de ritmul muzicii folk.Au fost insa si cateva surprize placute, aproape de miezul noptii au cantat si fecioarele grupului Motto, publicul ramanand fascinat de vocea lor, iar apoi au cantat si feciorii de la Motto, iar in incheiere au cantat din nou Marius Matache si Vlad Dulea, trecand de aceasta data la jazz.
Am uitat sa precizez ca acest concert s-a tinut pe terasa hotelului, in aer liber.Iubitorii de muzica folk au savurat fiecare moment din cadrul recitalului…
In incheiere pot spune ca a fost un concert extraordinar, am avut ocazia de a petrece o seara de vis alaturi de prieteni dragi si oameni deosebiti, mi-am potolit dorul de folk (deocamdata) si astept un nou prilej de a ma lasa purtata pe ritmul muzicii folk.
Si cam atat…cred ca am scris prea mult.🙂


leave a comment

