Momente…

Sunt momente in viata in care ma simt singura chiar daca stiu ca nu e asa. Stiu ca cineva se gandeste cel putin o data pe zi la mine, ca imi simte lipsa…Si totusi ceva imi lipseste, o urma de neliniste se ascunde in glasul meu, o pata de teama se ascunde in privirea mea…
…ceva nu e asa cum as vrea eu sa fie…Poate nu stiu exact ce vreau, dar asta nu e o scuza…
Sunt momente in  viata cand sufletul meu e ravasit si se asterne in fata deznadajduirii…in acele momente simt nevoia acuta de a avea pe cineva langa mine, care sa desluseasca acele taceri neintelese uneori chiar si de mine..
Totusi e cineva care a reusit sa strabata lungul drum catre sufletul meu, care pe parcursul anilor a devenit o fortareata, fiecare suferinta si dezamagire constituind o caramida, care adunate bucata cu bucata s-au transformat in ziduri greu de patruns.Astfel, am invatat sa apreciez mult mai mult importanta unei prietenii si acum totul e mai usor de infruntat, pentru ca nu mai sunt singura.
Desi se spune ca singuratatea aduce beneficii…eu nu imi pot imagina viata fara prezenta prietenilor.
Dar mai am un subiect asupra caruia trebuie sa mai aflu detalii…
De ce ma simt singura atunci cand nu sunt?
E greu sa inteleg asta…

leave a comment

