Toamna se culege…iubirea

...a mai trecut o primavara si o vara….si a venit toamna…si asa cum se spune, „toamna se numara bobocii” , acuma e momentul prielnic pentru a lua in considerare tot ce s-a intamplat pe parcursul trecerii timpului.
…stau si ma gandesc…am avut parte de cele mai frumoase clipe din viata mea…totul s-a schimbat, a fost total diferit…
….spun asta pentru ca viata mi-a scos in cale oameni deosebiti…care m-au primit cu drag in bratele lor, alaturi de care am avut parte de momente minunate…dupa atatia ani de singuratate, in care in sufletul meu a fost doar deznadejde si teama, astea fiind inlocuite cu speranta, bucurie si iubire pentru toti …acum m-am simt fericita cu cei care sunt imprejurul meu…
…e timpul sa scriu ceva si despre mine…sunt o fire foarte sensibila si uneori ma supar din motive banale, care pot parea fara importanta pentru altii….recunosc ca ma supar si uneori mai vars niste lacrimi…dar stiu ca niciodata nu sunt singura…intotdeauna e cineva langa mine, sa imi dea o mana de ajutor, sa ma ridice si sa pot merge mai departe.
….pentru asta pot doar sa va multumesc pentru sprijin, pentru intelegere, cuvintele de incurajare si chiar mici amenintari, cand a fost nevoie…toate astea m-au ajutat sa merg mai departe…
…sunteti niste oameni minunati… alaturi de voi totul e viu, viata prinde culoare, iar eu…va sunt recunoscatoare pentru ca existati.

leave a comment

