E toamna mea

 E octombrie. e frig. si ploua.
da, a mai venit o toamna, care a adus o data cu ea ploi, frig si vant…desi in calendar e toamna din septembrie, abia acum simt ca a ajuns si la mine, o data cu caderea stropilor reci de ploaie, care se aud picurand pe pervazul ferestrei mele.


daca pana mai ieri, toamna ma surprindea cu sufletul gol, rece si lipsit de sentimente, acum totul e diferit. acum asteptam toamna cu nerabdare, am imbratisat-o si i-am urat „bun venit”…
de data asta, am fost pregatita, nu am mai lasat toamna sa ma ia pe nepregatite…acolo unde lasa un nor, eu am asezat un soare, unde a lasat un gol, eu am umplut acel gol cu iubire, unde a lasat tristete si melancolie, am daruit bucurie si speranta.
Azi m-am gandit la „recolta” faptelor mele bune , la momentele in care am reusit sa aduc cuiva fericire, dar mai ales la clipele fericite cand am daruit si am primit iubire celor din jurul meu….dar gandul m-a purtat si inspre faptele rele, inspre greselile din trecut.
Da, acum iubesc toamna, si tot de acum o sa o pastrez, calda si moale, in sufletul meu.


leave a comment

