Ganduri spulberate…

De cateva zile m-am confruntat cu o stare de tristete …o stare inexplicabila si m-am simtit putin singura.
In astfel de momente, mii de ganduri imi stapanesc mintea…astfel imi vin in minte amintiri placute, care ma fac sa zambesc…dar sunt si franturi de ganduri negative, care nu fac altceva decat sa ma intristeze.
Desi stiu ca motive de tristete nu am fiindca am prieteni dragi alaturi care se bucura atunci cand zambesc, si atunci cand plang sunt acolo sa-mi stearga lacrimile….da, sunt mereu aproape, dispusi sa ma sustina…
Sentimentul de singuratate e cel mai urat sentiment pe care il poate simti omul…te apasa, te sufoca, te schimba…
….desi unii considera ca singuratatea e ceva firesc si ca avem nevoie de ea pentru ca in astfel de momente sa ne facem o autoanaliza, sa ne cunoastem mai bine sinele interior…
chiar si asa, eu incerc sa evit momentele de singurate, clipe in care ma deprim si sunt trista…
Prin gandurile haotice  si in acelasi timp inexplicabile am remarcat faptul ca a mai trecut o zi si mai imbratisez o noapte din viata mea…. 
Dar o sa alung gandurile astea, spunandu-mi ca maine totul va fi bine…si cu speranta ca maine va fi un soare pe cer care o sa-mi zambeasca…

leave a comment

