Medias Blog Awards

  Medias Blog Awards 2011

   Intr-una din zilele astea am avut parte de o surpriza placuta, cand, in timp ce verificam mesajele, pe blog am vazut un comentariu venit din partea unui prieten, Daninho…eram invitata sa ma inscriu la Medias Blog Awards 2011. Ca o prima reactie nu imi venea sa cred ceea ce citeam, mi se parea ca ar fi o greseala, dar pana la urma am realizat ca e cat se poate de real.
    Daca va intrebati ce e MBA…va spun eu acum:” MEDIAS BLOG AWARDS este un eveniment care are drept scop promovarea comunicarii scrise si a comunicarii on-line pentru diseminarea informatiei, participare publica si diversitate de idei, promovarea bloggerilor persoana fizice dar si a institutiilor si firmelor care comunica cu beneficiarii si clientii prin intermediul blogului si consolidarea comunitatii virtuale din Medias.”
    Pentru mine, participarea la MBA 2011 este o adevarata provocare, fiind pentru prima data cand particip. Desi sunt inca o incepatoare ca blogg-erita, sper sa invat cat mai multe despre tot ceea ce tine de blogger-eala. …
Medias Blog Awards 2011 este un concurs realizat de Dianthus Medias cu sprijinul Centrului de Documentare Gaze Naturale Medias, Blogal Initiative, Dafora Turism, Mediasinfo.ro, Mediaslive.ro, Big Pizza, Contrast Publicitate si  Feri Teglas Blog.

leave a comment

