Final plin de emotii

…ora 18:00 incepe a doua seara, o seara care se anunta mult mai intensa decat prima seara…fiindca urmau sa se desemneze castigatorii concursului de interpretare…
…in sala oamenii veneau in numar tot mai mare, in culise emotiile concuretilor pluteau in aer, in timp ce ma plimbam prin culise, printre concurenti, ii vedeam putin timizi, priveam emotiile care se desprindeau de pe chipurile lor…si eu eram nerabdatoare sa aflu cine va fi noul castigator al trofeului din acest an.Ca sa nu ma intind prea mult cu vorba, lista castigatorilor in cadrul festivalului-concurs „Medias Cetate Seculara 2011” o pueti gasi aici.  Felicitari totusi castigatorului trofeului „Medias Cetate Seculara” din acest an, COSMIN ADRIAN VAMAN (Bacău), si tot el a castigat si premiul pentru popularitate, asta fiind alegerea publicului.
…apoi au urmat recitalurile…moment asteptat de toata lumea. primii au cantat  Motto-leii, asa imi place sa-i alint deoarece imi sunt tare dragi si sunt niste oameni tare faini. Timp de o jumatate de ora i-am ascultat, iar cantecele lor mi-au patruns pana in adancul mitocondriilor.
…apoi, pe scena a urcat Marius Matache impreuna cu Folk Band Imperfect, apai sa nu va zic cat de mult mi-a placut cum au cantat…nici nu gasesc cuvinte potrivite pentru a descrie placerea de a-i auzi…sper sa revina cat de curand in urba noastra….
….seara nu s-a incheiat aici…recitalul a  continuat cu Dinu Olarasu, un alt folkist de exceptie..care ne-a cantat si incantat….o data cu recitalul acestui om, am avut parte de cea mai mare incantare, in  momentul in care a interpretat o piesa in duet cu Lea Muszka, o voce exceptionala, …vai cat as vrea sa mai aud piesa „10 ani” …pentru cateva momente am ramas fara cuvinte, m-a emotionat profund…
…dar sa merg mai departe…ultimul recital a fost sustinut de Emeric Set impreuna cu Razvan Krivach si timp de mai bine de o ora m-am lasat purtata pe acorduri de chitara si voci minunate…muzica folk mi-a mangaiat sufletul si totodata am renascut o data cu trairea emotiilor…
… la un moment dat s-a tras cortina,  festivalul s-a incheiat, desi eu mai voiam…voiam sa raman si sa ascult in continuare muzica…
…tot ce e frumos se termina repede…dar voi astepta cu nerabdare urmatorul festival…

leave a comment

