Ce mai seara!

O seara minunata, calda si primitoare…asa as putea sa descriu atmosfera creata la hanul din Greweln….unde a avut loc o ultima intalnire a folk-istilor din Medias,  intalnire care s-a lasat cu  nu mai putin de cinci ore , timp in care s-a cantat si s-a colindat.

De-a lungul serii au colindat Feri Teglas… grupul Motto..Costel Popa si un ultim invitat, dar nu cel din urma, Marius Matache… a fost surpriza serii.

Despre cei din grupul Motto sunt multe lucruri frumoase  care se pot spune, dar ma voi rezuma la a spune ca sunt niste oameni tare faini cu voci exceptionale si care stiu sa cante si sa ii incante pe cei din jur.

Costel Popa are o voce impresionanta, l-am ascultat cantand cu drag si dor…imi era tare dor sa il revad …

Mare mi-a fost bucuria cand l-am revazut si  pe Make prezent la seara de colinde….

Lui Feri Teglas nu-mi ramane decat sa-i  MULTUMESC pentru aceasta surpriza, dar si pentru ca a organizat aceasta intalnire de sfarsit de an a folkistilor medieseni ( si nu numai)😀

Ca sa va descriu in cuvinte cum a fost intreaga seara mi-e greu sa fac asta…dar cu siguranta a fost ceva unic, minunat….o seara de VIS.

Sa nu uit …pe langa cei care au cantat …au fost prezenti si alti oameni faini….ce sa mai zic:  a fost “reteta” ideala a unei seri de neuitat.😀

Mulţumiri Feri Teglaş (in mod special), multumiri Costel Popa, mulţumiri Marius Matache, mulţumiri Motto-leilor şi tuturor celor care aţi fost acolo.

In loc de incheiere: cand va fi urmatoarea ocazie a unei cantari de folk???😀

       Alaturi am atasat o poza cu Motto-leii mei  dragi  ( si va spun ca mi-s tare dragi acesti oameni)

Multumesc pentru foto lui Vasile Antipa🙂

leave a comment

