A mai trecut un an…

A mai trecut un an…

Asa imi spuneam la sfarsitul fiecarui an, care se incheia, si la sfarsitul caruia, trageam o linie pentru a vedea ce am invatat nou, ce roade am cules, …dar cel mai important ce a insemnat fiecare an in parte

….spre surprinderea mea, de-a lungul acestor ani, am ajuns la concluzia ca viata traita pana in acest moment a fost una normala, fara intamplari iesite din comun…

Dar anul 2011 a fost un an remarcabil, care m-a marcat in cel mai bun mod posibil…de ce spun asta?

…acest an mi-a dat sansa de a trai clipe minunate, momente nepretuite, amintiri frumoase pe care le voi pastra pentru totdeauna, amintiri carora le-am gasit un loc intr-un sertar, locul ideal de pastrare.

De-a lungul acestui an am avut parte de zambete, am ras cu pofta si m-am distrat din plin.. au curs si lacrimi, dar a fost mereu cineva langa mine care a avut grija sa inlocuiasca fiecare lacrima cu un zambet…pentru asta spun multumesc.

Anul 2011 mi-a scos in cale finite minunate, fiinte care…incetul cu incetul s-au cuibarit in sufletul meu. am lasat in urma toate temerile accumulate in trecut, toate amintirile neplacute…am renuntat la trecut si …am hotarit sa traiesc prezentul alaturi de aceste fiinte, sa ma bucur de orice rasarit, sa multumesc pentru fiecare zambet primit in dar si pentru fiecare clipa petrecuta impreuna.

…de-a lungul acestui an am descoperit bucuria de a trai frumos, ca viata e frumoasa si merita traita.

Cel mai important “rol” in schimbarea mea din acest an l-a avut o fiinta minunata, care, pe langa faptul ca m-a invatat foarte multe, mi-a dat sfaturi pretioase, m-a ajutat sa fiu eu insumi, sa am incredere in mine si …o sa ma opresc aici, fiindca sunt foarte multe de zis, dar nu va mai zic nimic.

Multumesc Cris, pentru tot ceea ce ai facut de-a lungul acestui an, pentru toate clipele frumoase si pentru fiecare zambet …si multe altele.

O alta fiinta care mi-a schimbat viata si a avut un impact profound a fost Lea…careia ii datorez fiecare zambet pe care mi l-a daruit cand aveam mare nevoie, iar cand aveam vreo problema, m-a invatat sa o identific problema, si apoi sa o desfac in in mii de parti, pentru ca in final sa raman cu un zambet …Lea, iti multumesc din suflet pentru ca mi-ai permis sa-ti cunosc sufletul minunat.

Sunt multi cei pe care ar trebui sa ii mentionez, dar ei deja stiu fiecare cat imi sunt de dragi si care e afectul meu pentru fiecare…dar mi-ar lua mult timp si…mult spatiu.😀

O sa ma rezum la a va spune tuturor ca va multumesc pentru clipele pretioase petrecute alaturi de voi, va iubesc si sunteti parte din viata mea.

Si acum pun punct final acestui capitol.

Punct final si acestei postari.🙂

leave a comment

