Mi-e tare dor…

Daca m-ar intreba cineva ce e dorul nu as gasi cuvinte prin care sa explic ce e…dorul e un sentiment greu de definit, un sentiment indescriptibil.

Dorul de cineva drag nu poate fi explicat in cuvinte…doar sufletul si inima simt cu adevarat ce inseamna un “mi-e dor de tine”

Mi-e dor de zilele in care ne intalneam pentru cateva clipe…iar timpul parea ca sta in loc.

Mi-e tare dor de serile de folk,  seri cand o auzeam cantand si o ascultam cu mare atentie, privirea mea era indreptata inspre EA, si in acele momente eram doar eu si EA.Muzica  ma patrundea pana in adancul mitocondriilor…

Mi-e dor de zilele in care, desi ma simteam singura si aveam impresia ca totul in jurul meu se destrama… in acele zile imi daruia cate-o imbratisare, iar eu eram cea mai fericita.

Mi-e foarte dor de EA, fiinta minunata care, de-a lungul timpului a fost mereu langa mine, a avut grija de mine, a transformat lacrimile in zambete…mi-a colorat viata.

Lea, iti multumesc pentru tot ceea ce insemni pentru mine, multumesc ca existi si …ma bucur ca faci parte din viata  mea.Esti un  OM tare fain si ai un suflet minunat.

leave a comment

