Dorinta

Totul a inceput ca un vis…

Traiam intr-o lume haotica, totul in jurul meu era in continua miscare, iar eu nu intelegeam nimic din ceea ce se intampla.Priveam nedumerita oamenii grabiti si impovarati de greutatile vietii care ii apasa care treceau pe langa mine, incercand sa inteleg de ce se intampla.

Cautam in privirile lor ceva, ceva ce nici eu nu intelegeam, iar apoi, dupa indelungi cautari care nu aveau nici un rezultat, cuprinsa de remuscari ca nu gaseam acel ceva pe care mi-l doream sa il gasesc, ma detasam de lumea haotica si imi gaseam refugiul intr-o lume ireala, o lume pe care mi-o imaginam asa cum imi doream eu, unde totul era complet diferit, eram doar eu si atat.

Dar intr-o zi totul avea sa se schimbe, o zi in care in sfarsit am gasit acel ceva pe care mi-l doream atat de mult sa il gasesc, in privirea unei fiinte care in scurt timp devenise o  parte importanta din viata mea si care avea sa imi schimbe viata pentru totdeauna.Din acel moment totul in jur a prins culoare, incepusem sa inteleg tot ce se intampla in jurul meu si, chiar mai mult, incepusem sa cred ca exista viata.

Simteam razele soarelui care imi mangaiau obrazul umezit de lacrimile care curgeau mereu, auzeam soaptele vantului care adia usor si incercam sa deslusesc trilul pasarilor.Totul parea un vis dar era real.Eram foarte fericita, fiindca aveam un inger care veghea mereu asupra mea.

Apoi totul s-a schimbat, simteam ca traiesc din nou in acea lume haotica, neintelegand ce s-a intamplat.Eram abandonata, prinsa intr-un vartej din care incercam sa ies, neavand nici un ajutor.Fiinta angelica plecase, iar eu am ramas nedumerita, incercand sa ma refugiez din nou in acea lume a mea.

Acum, caut din nou acel ceva pierdut in privirile zbuciumate ale oamenilor si imi doresc atat de mult sa regasesc aceeasi privire angelica care mi-a schimbat viata si sa ramana pentru totdeauna….

leave a comment

