Multumesc Motto

Asa cum am mai spus, ziua de 24 ianuarie, ziua in care se sarbatoreste unirea principatelor romane, la Medias aceasta zi a fost marcata de doua recitaluri deosebite.

In timp ce unii oameni, mai exact un grup restrans de 15-20 de persoane au ales sa petreaca ziua prin proteste in fata primariei, eu am ales sa merg la Sala Traube, unde timp de o ora si jumatate am ascultat cantece patriotice.:D

Spectacolul a inceput la ora 17:00 cu recitalul exceptional al grupului Motto…in sala liniste deplina…toti asteptau cu nerabdare momentul….Imi era tare dor sa ii revad pe Motto-lei mei dragi, dar mai ales sa ii ascult.Muzica lor ma inalta inspre cele mai inalte culmi, ma linisteste si imi hraneste sufletul…acordurile de chitara si vocile calde ale celor din grupul Motto m-au emotionat profund, asa cum o fac de fiecare data cand am ocazia sa ii ascult.

Asadar, pentru prima data spun asa: multumesc Motto pentru frumoasa voastra existenta, sunteti niste oameni deosebiti, multumesc pentru momentele incantatoare pe care le creati de fiecare data cand aveti ocazia, multumesc Motto pentru muzica voastra care imi linisteste mereu sufletul.😀 Sa aveti parte de sanatate, fericire si multa voie buna….sa cantati si sa ne incantati mereu si mereu😀

Apoi, a urmat recitalul corului de camera Mediensis, un recital superb, cantecele care au fost interpretate de cei din cor mi-au patruns pana in adancul mitocondriilor. Multumesc si  corului Mediensis!😀

Asa am sarbatorit eu ziua de 24 ianuarie si a fost o zi de neuitat!😀

leave a comment

