Daca as fi

As vrea sa pot sa scriu in cuvinte ceea simt..ce fac sau nu vreau sa fac, pentru a ma elibera de toate gandurile care ma nelinistesc…ganduri negandite de mult timp care imi revin uneori in minte si strapung ultima licarire de speranta …

Daca as fi un alt EU si m-as privi propabil mi-ar fi mila, sau poate as aprecia ceea ce as vedea…sau, din contra, as vedea dezaprobare pentru fapte necugetate.

Daca m-as privi in oglinda sufletului meu, poate as stii sa pretuiesc lucrurile mici, dar cu valoare sentimentala si as ignora superficilialitatea lucrurilor mari.

Am nevoie de un alt EU, unul care sa aibe curaj sa lupte in lupta cu intunericul pentru ca in final sa ies la lumina, un EU  capabil sa ofere incredere acolo unde e necredinta, sa aseze cu grija un zambet pe chipurile incrispate care uita sa mai zambeasca din cauza grijilor cu care ne confruntam zi de zi.

De as fi un alt EU, mi-as privi prietenii si le-as spune cat de mult ii apreciez ca au fost mereu langa mine, in clipele bune sau mai putin bune…le-as spune cat de mult ii iubesc si ca nu as putea exista fara ei.

leave a comment

