O zi de neuitat

Ziua de nastere este ziua in care toti isi aduc aminte de tine. Unii din complezenta, altii din prietenie/dragoste sau altii …din alte motive. Astazi implinesc 24 de ani! Sunt multi ani daca e sa ma uit in urma.😀

Inca de dimineata au inceput sa curga urari de “la multi ani” de la prieteni vechi si noi, cunoscuti sau…mai putini cunoscuti…dar  toate urarile au fost primate cu drag si le multumesc tuturor pentru ca si-au amintit.

Dar acum mi-am acordat un timp doar pentru mine, timp necasar pentru a privi in urma…inspre trecut…

Cuprinsa de o stare adanca de nostalgie mi-am amintit cu drag de copilarie, de jocurile inocente ale acelei perioade minunate, de bucuria fiecarei zile in care eram in cautarea a ceva nou…

Apoi a urmat adolescenta, e alta perioada prin care trecem fiecare dintre noi…timp in care incepem sa intampinam atat binele cat si gruel…primele obstacole pe care viata ni le scoalte in cale…dar ma opresc aici.

Si sa nu mai lungesc prea mult, o sa revin in intr-un present mai bun, un timp in care viata mi-a scos in cale oameni minunati care au ramas in continuare aici, in prezentul meu si mai mult decat atat, vor face parte si din viitor.

Acesti oameni au cultivat iubire in sufletul meu, m-au invatat sa iubesc si la randul meu sa daruiesc iubire, am invatat multe lucruri frumoase si de folos …mi-au colorat viata in culorile curcubeului…am petrecut clipe si momente de neuitat alaturi de ei…pentru ast nu-mi ramane decat sa le multumesc si sa le spun ca ii iubesc.

Si da…aniversarea din acest an a fost una dintre cele mai frumoase tocmai datorita faptului ca am simtit iubirea  celor dragi care ma inconjoara. Multumesc tuturor celor care mi-au trimis un gand bun si va doresc ca tot ceea ce mi-ati dorit sa se intoarca inzecit inapoi, inspre fiecare. :X

leave a comment

