I’ll miss you

Iti scriu ultimele cuvinte, ultimele ganduri care imi trec prin minte…doar atat mi-a mai ramas.

Te-am pierdut, de data asta cred ca pentru totdeauna…te-am ranit, nu am stiut sa apreciez indeajuns ceea ce mi-ai daruit.

Lacrimi reci si amare mi se preling pe obraz…dar e prea tariu pentru regrete.

Totul e atat de greu…nimic nu mai are nici un rost

Totul in jur s-a destramat…sufletul meu s-a despicat in mii de bucatele rasfirate…

O data cu pierderea ta…intregul univers a disparut in neant.

S-au dus si amintirile frumoase, momentele petrecute impreuna, tot a disparut…sa fi fost doar un vis care acum s-a transformat in cosmar? L

Mi-e dor, mi-e tare dor de tine si…te vreau inapoi, sa te intorci …sa fii langa mine, sa imi spui ca totul e in regula.

Dar e deja tarziu pentru asta, te-am pierdut pentru totdeauna…nu mai e nimic de facut.

Vreau sa stii ca nu te voi uita niciodata, te voi pastra cu drag in suflet…sper ca intr-o zi sa te intorci…sa vii!

Te voi astepta in fiecare zi…

leave a comment

