Invitatie la concert

Am aflat in seara asta o veste foarte buna. Am aflat ca sambata va fi un concert exceptional…o ocazie potrivita pentru o iesire in weekend.

Sambata, 11 februarie, incepand cu ora 20:00, in Prohibition, cei patru tineri reuniti in trupa Blank vor sustine un concert deosebit…iar eu nu am de gand sa-l ratez.🙂

Am mai avut ocazia de a-i asculta anul trecut in decembrie, la Festivalul Medias Cetate Seculara, si m-au fermecat de-a dreptul…chiar imi doream foarte mult sa mai am ocazia sa-i ascult!

Va invit si pe voi cu drag sa veniti la concert sa ii ascultati pe cel din grupul Blank sambata, 11 februarie, de la ora 20:00, in Prohibition.

leave a comment

