Ganduri nespuse

Azi mi-am facut putin timp pentru mine…

…mi-am luat sufletul pentru a-l cunoaste mai bine, sa aflu ce taine ascunde…

…il iau cu grija si il asez in palma…il privesc cu o privire timida, ma priveste si el …parca incearca sa imi spuna ceva, dar nu are suficient curaj

…ne uitam unul la celalalt pierduti in privire timp de cateva momente fara sa ne spunem nimic…sperand ca intr-un final sa-mi arate ceva…dar tacerea persista…

Ajunge…imi fac putin curaj si privesc mai adanc in suflet si vad cateva urme…sunt urme ale unor rani cicatrizate, care s-au vindecat , le-am tratat cu mare grija si cu multa iubire.

…dincolo de acestea, observ atatea cuvinte ascunse si imagini nespuse, o infinitate de ganduri ascunse, care par ca asteapta sa fie descoperite…totul e atat de strain si de ciudat…ma simt atat de neindemanatica si nu stiu ce sa fac.

…in timp ce sufletul isi continua jocul…nu spune nimic…doar suspina…vad o lacrima…dar repede ii daruiesc un zambet si lacrima dispare. Nu vreau sa fie trist. Nu azi…nici maine…niciodata

Apoi, l-am asezat inapoi, la locul lui…intr-un ocean de iubire, aici va fi ferit de lacrim, suferinte si …va fi fericit. nu il voi mai lasa singur niciodata si ma voi asigura ca va fi mereu inconjurat de iubire…

Azi am cunoscut o parte din mine, am descoperit o necunoscuta din mine.

Azi te-am cunoscut pe tine. Nu o sa te mai las singur niciodata.

One response

  1. „Azi te-am cunoscut pe tine. Nu o sa te mai las singur niciodata.”

    Aprilie 18, 2012 la 15:25

leave a comment

