Cine sunt eu?

Cine sunt eu?  Asta e intrebarea cu care ma trezesc in gand.

In dimineata asta mi-am acordat putin timp si am decis sa beau cafeaua…cu mine.

A venit timpul sa caut raspunsuri …incep cautarea privind in adancul meu.

Cine sunt eu? de mica am fost invatata sa raspund la aceasta intrebare prin: “sunt copilul parintilor mei”

Cine sunt eu? Sunt o ființă superioară, socială, care se caracterizează prin gândire,  și limbaj articulat. Sunt o persoana normala, la fel ca si tine, careia i-a fost data o viata…ca sa o traiasca.

Cine sunt eu? Sunt un suflet printer alte milioane de suflete…un suflet care uneori plange, alterori rade, un suflet care are nevoie de iubire.

Cine sunt eu? Sunt un punct minuscul, neinsemnat in aceasta lume…o stea printre milioanele de stele de pe bolta cereasca.

Cine sunt eu? Cred ca mai sunt multe lucruri despre mine care asteapta sa fie descoperite, pe care trebuie sa le invat.

In concluzie EU sunt EU, cu bune si rele, cu ganduri, trairi, dorinte si vise. Sunt un om oarecare la fel ca si tine.

TU cine esti?

leave a comment

