Pentru o clipa…

Pentru o clipa,

Am uitat sa zambesc…privind jocurile inocente ale unor copilasi.

Am uitat sa ma bucur de lucrurile marunte din jurul meu…care altadata ma fascinau

Am uitat ce culoare arare fericirea si…ce gust are iubirea

Am uitat ca ieri mi-ai daruit o stea si , o data cu ea…mi-ai daruit o parte din tine

Am uitat cine sunt eu…si cine esti tu

Am uitat cine suntem noi…

Of , iar a oprit ceasul timpul in loc…e timpul sa ma intorc in prezent, sa ma bucur de timpul frumos de afara…sa ma bucur de clipele petrecute alaturi de tine.

leave a comment

