Bucuria vine din lucruri marunte

De cele mai multe ori, nu realizam faptul ca toata viata suntem in cautarea fericirii…desi de cele mai multe ori ea este langa noi…chiar si asa unii dintre noi cautam lucruri marete care credem ca ne-ar face fericiti.🙂

Imi place sa ascult muzica, in mod special muzica folk…ma regasesc ascultand si, mai mult decat atat…in momentele dificile  de care am parte uneori…folkul ma face sa zambesc si imi da putere sa merg mai departe.

Imi plac serile de folk, cand am ocazia sa ii ascult pe cei de la Motto, cinci fiinte minunate care, prin muzica lor reusesc mereu sa transmita o stare de euforie. Prin simpla lor prezenta, Motto-leii mei dragi insufletesc aceste serate de folk.

Sunt fericita in momentele petrecute alaturi de o fiinta minunata, Lea Muszka.  Fiecare imbratisare primita de la ea e  o binecuvantare….  un sentiment de liniste si de fericire… m-a invatat sa zambesc din nou si mi-a aratat partea frumoasa a vietii…ar mai fi multe de spus, dar inchei prin a marturisi ca Lea e parte din viata mea si o iubesc….dar e timpul sa ma opresc aici, daca mai continui risc sa primesc vreo amenintare. 😀

leave a comment

