Bucatele din suflet

Prietenia este un cuvant aparent simplu dar cu o semnificatie aparte in ceea ce ma priveste. Pentru mine prietenia inseamna totul: bucurie, tristete, lacrimi, zambete, sentimente, imbratisari si  iubire.

Prietenii sunt acei oameni care ne sunt alaturi la bine si la greu, oameni cu care ne simtim bine.

Dintotdeauna mi-am dorit sa am langa mine oameni buni …si viata mi-a daruit astfel de oameni care au umplut golul din sufletul meu, oameni minunati pe care ii iubesc si care ocupa un loc important in viata mea.

….imi apreciez prietenii pentru intelepciunea lor…alaturi de ei am invatat lucruri frumoase si utile…iar cand am avut nevoie am primit sfaturi intelepte…mi-au daruit iubire, iar eu am invatat sa daruiesc, la randul meu,  iubire.

…imi place sa imi petrec timpul alaturi de prieteni…in acele momente in care sunt alaturi de ei, opresc timpul  in loc iar clipele par o eternitate…

….nu pot spune ca am multi prieteni, sunt putini…dar de calitate. Alaturi de ei am ras si am plans, am impartasit anumite sentimente, trairi si ganduri. O data cu trecerea timpului am realizat ca “flacara” prieteniei rezista si devine tot mai puternica…iar la baza fiecarei prietenii consolidate stau la baza respectul, increderea si iubirea.

…cand sunt alaturi de ei ma simt in siguranta, prezenta lor imi da un sentiment de ocrotire, dar cel mai placut sentiment e acela cand vad ca, din multimea oamenilor pe care ii vedem zi de zi…sunt cativa carora le pasa de  ceea ce intampla cu noi, ca se bucura de realizarile noastre…iar cand intampinam vreun obstacol, un prieten (cel putin) va fi mereu langa noi sa ne dea o mana de ajutor. Sa ne ajute sa ne ridicam si impreuna sa mergem mai departe.

In incheiere o sa va spun ca sunteti  parte importanta din viata mea.sunteti universul meu. Niciodata as putea trai singura…si nici nu imi doresc asta.Vreau sa va multumesc pentru ca existati, sunteti fiinte minunate si…alaturi de voi viata mea e mai frumoasa si mai colorata…cu voi, lumea e mai buna!😀

leave a comment

