Modele de langa noi

O data cu trecerea anilor, cu trecerea mea de la adolescenta inspre maturitate am incercat sa caut modele de la care sa invat lucruri nestiute, dar de folos… despre viata si nu numai…

Astfel, mai intai e Cristina…un OM minunat si cu un suflet frumos. Cand spun Cristina, ma gandesc la fiinta care ma intelege cel  mai bine, careia i-am incredintat cele mai ascunse temeri si taine…tot ea m-a invatat sa inving orice lacrima cu un zambet. De asemenea ma gandesc mereu cum s-a implicat mereu in diverse campanii, printre care cea mai importanta e LDIR, implicandu-se trup si suflet…iar in final ne-am bucurat cu totii de un final incheiat cu brio. Intelepciunea, ingaduinta, iubirea neconditionata precum si sfaturile ce mi le-a daruit mereu pentru a ma ghida pe drumul cel bun sunt doar cateva dintre calitatile frumoase ce le-am descoperit la Cristina… mai am de descoperit si altele, cu siguranta…

Un alt model care mi-a iesit in cale e Luminita, sau Lumi-good vibes, asa cum ii spunem noi, cei apropiati :)  spun asta fiindca Lumi are capacitatea de a darui zambete celor din jur chiar si in cele mai grele momente, cand ai impresia ca totul se darama in jurul tau, prin simpla prezenta te binedispune si totul se schimba…in bine.

Sunt multi cei care m-au invatat o multime de lucruri frumoase, dar e timpul sa ma opresc, deocamdata, aici. Vreau sa va multumesc fiecaruia in parte pentru tot ceea ce m-ati invatat, pentru ca mi-ati imbogatit viata cu armonia si iubirea ce mi-ati daruit-o…

3 responses

  1. Frumos spus Andreea, se pare ca esti printre putinii tineri ce inca mai pot spune multumesc unor oameni ce daruiesc fara sa ceara nimic in schimb. Felicitari pentru blog si pentru gandurile sincere postate in el.

    Martie 17, 2012 la 10:51

  2. Din pacate, majoritatea oamenilor au uitat sa daruiasca ceva fara sa ceara sau sa astepte nimic in schimb, iar cei ce primesc uita sa mai spuna acel „multumesc” in schimb. Lumea e intr-o continua schimbare.
    In ceea ce ma priveste, incerc sa traiesc in armonie cu cei din jur…multumesc de vizita, Ionut!🙂

    Martie 17, 2012 la 19:25

  3. I like the helpful information you provide in your articles. I will bookmark your weblog and check again here regularly. I’m quite certain I’ll learn lots of new stuff right here! Good luck for the next!

    Decembrie 2, 2012 la 7:59

leave a comment

