Franturi

Franturi din fericire, din vise, din suflet, din zambete, din lacrimi…

Cu astea m-am confruntat in ultimele zile…si prea multa durere am adunat in suflet…sau ce a mai ramas din el

Dar azi m-am gandit sa fac ceva cu acele bucatele adunate de-a lungul zilelor

Din franturile din fericire am luat bucatica cu bucatica si cu multa grija si migala am alipit pana s-a format un intreg…am tinut o particica pentru mine si restul l-am daruit celor dragi….iar ce a mai ramas am daruit si celor care aveau mare nevoie de fericire.

La fel am facut cu bucatele de vise frante…aici a fost putin mai dificil, dar intr-un sfarsit am terminat, iar visele le-am asezat cu multa grija intr-un sertaras fiindca voi avea nevoie de ele candva🙂

Uf…am si uitat sa mai zambesc fiindca lacrimile si-au facut aparitia si nu am mai reusit sa scap de ele…dar azi am schitat un zambet timid si asta e un semn bun

Sunt hotarata sa inving fiecare lacrima cu un zambet, fiindca zambetul e mai curat si…e un dar pentru tine, pentru ca esti mereu langa mine si datorita tie, viata mea e mai frumoasa.

In ceea ce priveste existenta franturilor din lacrimi…le-am despicat in mii si mii de bucati marunte astfel incat sa dispara pentru totdeauna si sa nu mai aibe nimeni parte de ele.

Azi e o zi minunata de primavara. Azi vreau sa zambesc si sa fiu fericita. E soare si voi iesi la o plimbare pentru a darui zambete si iubire persoanelor pe care le voi intalni. Vreau sa vad oameni fericiti.

leave a comment

