intrebari …fara raspuns

Stau de multe ori si ma gandesc…nu mai tin cont de trecerea timpului care trece mult prea repede fara sa imi dau seama….

….ma gandesc…o multime de intrebari carora nu le gasesc nici un raspuns, dar care apar mereu si mereu…din ce in ce mai multe

ma intreb care e rostul meu in aceasta lume, in aceasta viata ce mi-a fost data sa o traiesc, dar asupra careia au hotarat deja altii …dupa atatia ani si nici acum nu stiu cine sunt cu adevarat si care e rostul meu. probabil acest gand ma va insoti mereu, oare la fel se intampla si altora sau…cine stie?!

insa ceea ce stiu cu siguranta  e ca imi iubesc mult prietenii si as face orice doar pentru a sti ca sunt fericiti, daca as sti ca asta le-ar aduce un strop de bucurie, si le-ar schimba putin viata in mai bine…chiar daca de cele mai multe ori mi-e greu sau poate imposibil sa zambesc sau sa merg inainte…mai intai as vrea sa-i stiu pe cei din jur ca sunt fericiti si ca au tot ce isi doresc…abia atunci as fi si eu impacata si linistita…

leave a comment

