No title

azi nu voi scrie despre ceva anume fiindca nu am starea necesara…dar, in schimb  voi  posta un videoclip al unei piese pe care o ascult doar in anumite momente, in care nimic nu ma ajuta mai mult decat ascultarea acestei piese…

Intotdeauna mi s-a parut incredibil modul in care instrumentele pot atinge sufletele. Eu personal, consider intreaga orchestra ca fiind magica. Mai mult decat atat, imi transmite stari frumoase, ma contopesc cu muzica…sunt doar eu si ea, muzica pe care o ascult la nesfarsit.

cred ca deja am scris prea mult…mai bine va las sa ascultati si voi urmatoarea piesa:

leave a comment

