let us smile every day

Se facea ca am un vis…un vis in care oamenii se opresc sa priveasca si nu mai  merg grabiti cu capul in jos.in visul meu oamenii zambeau mai intai cu inima si abia apoi cu buzele….in visul meu oamenii se lasa coplesiti de bucuria inocenta a copilariei.

Dar visul meu se termina o data cu sosirea diminetii si cu primele raze ale soarelui care isi fac aparitia la fereastra mea. In viata reala, oamenii merg grabiti si cu capele in jos. Nimeni nu zambeste nimanui…oamenii urmeaza aceeasi rutina zi de zi…mergand mereu grabiti si uitand sa mai zambeasca …sa se bucuria de lucrurile marunte.

Oamenii mari au uitat sa ce inseamna sa fii copil, iar copiii nu mai sunt lasati sa isi traiasca copilaria, fiind fortati sa devina adulti.

Sa nu uitm sa zambim in fiecare zi, macar putin…fiindca zambetul poate reda speranta unei fiinte ce a pierdut sau nu mai gaseste o usita a sperantei

leave a comment

