Return to innocence

Am crescut…cresc …voi mai creste…dar mi-e teama sa cresc…maturizarea imi da tarcoale si nu reusesc sa scap de ea, orice as face. Totul devine necunoscut…m-am schimbat eu…s-au s-a schimbat realitatea de zi cu zi?

Cred ca incep sa vad viata ALTFEL…dincolo de inocenta ei si de acel paradis …pentru ca asa vedeam viata prin ochii unui copil. Dar din perspectiva unui “om mare” am inceput sa privesc viata …asa cum e ea de fapt. cu bune si rele, cu tot felul de obstacole care imi apar in cale la tot pasul. sentimentul de teama ma insoteste la tot pasul.

…as vrea sa raman mereu un copil…viata de adult e prea complicata, implica atat de multe obligatii si indatoriri…o data ajunse fiinte mature uitam sa ne mai bucuram, uitam sa mai zambim…uitam  sa fim uneori copii.

As vrea sa mai scriu…prin scris sa imi vars aici teama de maturizare…dar stiu ca nu voi reusi sa scap de ea chiar daca incerc sa refulez in aceste randuri scrise noaptea.

Pentru mine,  maturizarea inseamna timiditate si copilaria curaj…vreau sa fiu din nou copil, vreau sa fiu din nou EU!…EUL meu favorit…Poate ca ar trebui sa imi opresc maturizarea si sa ma cred COPIL!

Poate maine cand ma voi trezi…voi fi din nou copil! poate tot ce mi s-a intamplat pana acum a fost doar un…vis si atat!

4 responses

  1. Anamaria

    Off… si eu am aceeasi problema, incep sa vad dincolo de paradis si inocenta si ce gasesc acum nu imi prea place, minciuni, ascunisuri, oameni prefacuti ….
    Si eu vreau sa scap de maturizarea asta😀

    Aprilie 19, 2012 la 9:50

  2. Credeam ca doar mie mi se intampla astfel de …trairi😀
    Oare nu putem face nimic sa scapam de maturizarea asta?
    Sa nu uitam totusi ca in adancul sufletului vom fi mereu copii🙂

    Aprilie 19, 2012 la 9:59

  3. Anamaria

    Eu ma tot intreb, oare lumea e chiar atat de rea cum pare si chiar atat de prefacuta si mincinoasa??

    Aprilie 19, 2012 la 12:36

  4. Ppfff…lumea e onitr-o continua schimbare…insa noi trebuie sa luam doar partea buna a acestor schimbari prin care trece lumea.

    Aprilie 19, 2012 la 13:13

leave a comment

