In urma cu un an…

Parca ieri scriam primul post pe blog…o prima incercare de post…reusita sau nereusita, nu stiu ce sa spun in privinta asta. Nici acum nu imi vine sa  cred ca am un blog…pentru ca am intrat in aceasta lume minunata a blogging-ului…astfel am avut sansa de  a cunoaste oameni minunati  :)

Deja a trecut un an de cand…o data cu “cresterea” blogului simt ca am crescut si eu …am incercat sa scriu din ce in ce mai bine …si sper ca am reusit, macar in mica parte.

Pe mai departe o sa incerc sa scriu din ce in ce mai bine astfel incat sa va faca placere ceea ce cititi, dragii mei cititori…atunci cand popositi pe aici!

Ma opresc aici…nu inainte de a va lasa inca o piesa pe care o ascult mereu cu mare drag, piesa lui Marius Matache 🙂

leave a comment

