un zambet printre amintiri

Azi ma simt putin mai bine decat ieri. Ieri am nascocit putin sertarul cu  amintiri…unele placute si unele mai triste…am vrut sa fac putina curatenie printre ele si astfel m-au rascolit amintiri ce mi-au dat o stare de tristete, de melancolie…de dor si un mic regret.

mi-am amintit de tine, prieten drag…cum m-ai invatat sa fiu un om mai bun, mai tolerant si  cand mi-ai zis ca trebuie sa fiu mai atent la nevoile celor din jur. la momentul respectiv nu am stiut exact ce trebuie sa fac…iar acum, intorcandu-ma in prezent imi dau seama ca am gresit…am fost prea egoista, am tratat totul ca pe o joaca de copil iar acum te-am pierdut…nu am stiut sa fiu langa tine cand aveai nevoie de ajutor, asa cum o faceai tu mereu pentru mine…nu am stiut sa te ascult si sa te ajut, macar cu un gand bun…acum e prea tarziu  sa mai spun “iarta-ma” sau “imi pare rau”…raul a fost deja facut.

sper doar ca, intr-o buna zi sa pot sa te privesc din nou in ochi si sa imi mai dai o sansa…acum mi-am invatat lectia din propria greseala si nu o voi mai repeta.

pana atunci…voi cauta cate-un zambet printre amintirile pe care le voi pastra in sertar…

leave a comment

