friends will be friends

Prieten este acea persoana de care cineva este legat printr-o afectiune deosebita, bazata pe incredere si stima reciproca, pe idei sau principiii commune . asta e definitia ce o gasim in fiecare dictionar despre un prieten…dar ea, viata, ne invata cum sa ne dam seama cine ne e cu adevarat prieten si cum sa ne comportam noi insine ca prieteni adevarati.

In urma cu ceva timp, te-am cunoscut pe tine… ai aparut in calea mea intr-un moment de cumpana, cand viata nu mai avea nici un sens…in acele momente, fiecare zi era o lupta inutila pe care o pierdeam mereu, fiindca nu mai aveam nici putere si nici curaj sa mai lupt. Dar tu m-ai luat de mana, m-ai ajutat sa ma ridic si…impreuna am mers inainte.

Inca de la inceput te-ai apropiat de mine, m-ai invatat ca viata e o lupta pe care trebuie sa o castig, mi-ai aratat cat de frumos e sa ai un prieten langa tine si cat de importat e sa nu fi singur.

Am petrecut momente frumoase impreuna, am ras si am plans impreuna, ai fost langa mine mereu, mai ales cand ceilalti m-au lasat singura. Desi nu ti-am zis niciodata, esti ca o surioara mai mare pentru mine, surioara pe care mi-am dorit intotdeauna sa o am.

Dar acum, poate a sosit momentul ca tu sa pleci sau poate e timpul sa cauti alti prieteni pe care sa ii ajuti, sa fii alaturi de ei. Esti cea mai importanta fiinta din viata mea, ti-ai marcat existenta prin iubire si ingaduinta…prin prietenia sincera si frumoasa care s-a format intre noi. Niciodata nu iti voi spune adio, chiar daca vei pleca, vei ramane pentru totdeauna  in sufletul meu.

mai am o singura dorinta doar… inainte de a pleca, cu lacrimi in ochi, te rog doar sa mai ramai o singura zi,  sa imi mai daruiesti un zambet, o clipa de fericire si…o ultima imbratisare! doar atat te mai rog…

leave a comment

