Am ajuns sa o vad asta…

Aseara luna mi s-a parut mai luminoasa ca niciodata…sau poate nu am privit-o eu vreodata cu atentie, dar uitandu-ma pe geam, am zarit-o…era o luna plina, care lumina straduta mea, straduta care de cateva zile pare atat de pustie si de intunecata pe timpul noptii 😦

cea mai mare luna plina a anului,sau „Super Luna„, asa cum mai e numita e un fenomen care apare cand satelitul natural al Pamantului se afla la cea mai mica distanta pe orbita de Terra. tot aseara a avut loc si spectacolul ploii anuale de meteoriti provocata de intrarea in atmosfera terestra a unor ramasite ale cometei Halley….din nefericere, acesta nu a fost vizibil cu ochiul liber.

Insa faptul ca am avut sansa de a vedea, pentru prima data, luna plina atat de mare si de luminoasa…si mai ales atat de aproape a fost ceva mirific…greu de explicat in cuvinte. desi acest fenomen se petrece in fiecare an, a fost  prima data cand l-am luat in seama atat de mult.

am hotarat sa ies in fata blocului si sa vad luna mai bine…i-am facut si cateva fotografii Super-Lunii.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

leave a comment

