un alt „eu”

 

 

De cateva zile…sau poate saptamani tristetea a pus stapanire pe mine, ma simteam tot mai ciudat cu fiecare zi ce trecea…totul incepea sa devina necunoscut…pana si cei din jurul meu parca erau niste straini…

 

parca se pierdea ceva din mine, si incetam sa mai fiu eu…iar pe strada, cand treceam aievea aveam impresia ca pana si necunoscutii ma priveau ciudat…asta m-a pus pe ganduri.

Intorcandu-ma in odaia mea, am privit in oglinda, am privit spre mine si …nu ma regaseam deloc…eram eu…dar cu un alt “EU” necunoscut, unul care a facut doar rau, fiindca din cauza lui, eu…nu mai eram eu…iar celalalt “eu” a facut numai greseli…

Dar, i-a fost de ajuns …l-am smuls si l-am rupt in bucatele marunte, sa nu mai apara niciodata. Apoi mi-am promis mie, de fapt eului meu…i-am promis ca o sa fiu mult mai atenta, ca o sa am mult mai grija de prietenii apropiati, pe care ii vreau cat mai aprope, alaturi de care vreau sa petrec momente frumoase. sper doar sa nu fie prea tarziu pentru a remedia situatia…

3 responses

  1. nu e prea tarziu >:D<. niciodata nu e prea tarziu:)
    Love, R.

    Mai 15, 2012 la 21:53

  2. sper sa nu fie prea tarziu😦 >:D<

    Mai 15, 2012 la 21:56

  3. Very informative post. Thanks for taking the time to share your view with us.

    Mai 28, 2012 la 4:29

leave a comment

