99 + 1

 

 

De ce am ales acest titlu? Simplu de tot…pentru ca sunt 99 de posturi si a trecut 1 an de cand i-am dat viata blogului, am incercat sa-l insufletesc prin gandurile si dorintele asternute in postarile scrise  pana acum.

Pana acum, datorita blogului am invatat ce rol important are un blog, am cunoscut oameni minunati din blogosfera medieseana si…nu numai, am avut sansa de a promova cateva concerte si evenimente care s-au petrecut in oras …dar cea mai mare satisfactie a fost…aceea de a fi  blogger acreditat la Festivalul Medias Cetate Seculara…si au mai fost si alte satisfactii, dar e timpul ma opresc aici.

Asta e postarea cu numarul 100…imi doresc  ca cele ce vor urma sa fie din ce in ce mai bune, mai insufletite si mai vii, mai atragatoare si mai placute…sper doar  sa iti placa si tie, celui care citesti.

Si pentru ca e vineri si se apropie weekend-ul…sa aveti parte de un sfarsit de saptamana cat mai placut cu multe bucurii.

leave a comment

