maine va fi o noua zi

Ploi, ploi, ploi….doar de asta am avut parte in ultimul timp. deja incep sa ma oboseasca atatea ploi ..si nu ma refer doar la vremea urata de afara, care vrand-nevrand te obliga sa stai mai mult prin casa, ci la efectele negative pe care ploaia le are asupra mea.

Ei bine, numai gandul ca sunt nevoita sa stau mai mult in casa si ploaia posomorata imi da o stare atat de moleseala,  tot felul de ganduri negative imi trec prin minte si asta…de aici e doar un pas pana la aparitia tristetii. Nu imi mai gasesc locul nicaieri,  parca as avea nevoie de ceva…dar nu stiu ce.

De parca asta nu ar fi de ajuns, am ajuns azi chiar sa ma gandesc daca sa renunt sau nu la blog, parca nici aici nu imi mai gasesc linistea de care am atata nevoie.

Ma simt atat de ciudat, mi-e greu sa ma inteleg uneori si nici cei din jur nu reusesc sa ma inteleaga. Poate mi-ar prinde bine ajutorul cuiva…sau poate e momentul sa imi fac putin timp pentru mine,  pentru sufletul meu, sa ii acord putina atentie…

Sper ca soarele sa isi faca aparitia cat mai repede…sper sa ma trezesc din acest cosmar care ma tine prizoniera intr-o celula a singuratatii…sper ca maine sa fie o zi senina, plina de sperante… sa ii vad pe cei din jur zambind din nou.

leave a comment

