Notă

Un weekend plin …la Medias!

 

 

 

 

 

 

 

La Medias a fost un weekend remarcabil…prin manifestarea a trei evenimente de exceptie: un concert  Acoustic BloggersConferința social media și sport si sa nu uit de   Cupa Bloggerilor….toate astea au avut loc in perioada 25-27 mai 2012 in Medias.

Eu o sa scriu doar despre exceptionalul concert de muzica folk, care a avut loc vineri seara la Crama Traube, unde am avut bucuria de a asculta muzica folk de calitate, dar si de a petrece cateva ore in prezenta unor oameni minunati si a prietenilor dragi si …foarte dragi.

Am avut ocazia de a-i revedea si de a-i asculta pe Marius Matache, Vlad Dulea si Chinezu, o parte din minunatii echipei DreamTeam…carora le multumesc pentru buna-dispozitie cu care ne-au molipsit pe toti cei prezenti si le spun ca ii asteptam cu drag sa revina la Medias.

Multumesc grupului Motto pentru faptul ca inca o data mi-au hranit sufletul flamand, daruindu-i hrana de care are nevoie (Motto-leii stiu despre ce e  vorba)😀 …fiecare intalnire cu ei e un prilej de bucurie.

Multumesc in primul rand lui Feri Teglas, fiindca el a fost in spatele acestor evenimente. Fara implicarea lui, in toate astea, cine stie cum ar fi iesit totul. Dar, bravo lui, fiindca totul a iesit ca la carte, asa cum spunea un intelept din popor.

Sambata am fost si la Conferința social media și sport, dar deja am scris prea mult, si daca vreti sa aflati mai multe amanunte despre ce si cum a fost va invit sa cititi aici…iar in ceea ce priveste Cupa Bloggerilor, aici  nu am fost deloc, dar am aflat detalii, pe scurt, aici.

Cam astea fiind spuse, sper ca nu am uitat nimic si sper ca nu am uitat de nimeni caruia ar trebui sa ii mai multumesc.A fost un weekend memorabil, cu evenimente frumoase si mai ales oameni frumosi.

One response

  1. Pingback: Inca o seara de folkaiala!!! « Andreea

leave a comment

