In sfarsit

Dupa cautari repetate a unei teme care sa imi placa, dupa incercari nepotrivite…in sfarsit am gasit ceea ce imi doream.

Imi doream mult o tema simpla, care sa afisseze doar un fragment dintr-o postare, nicidecum postul in intregime…iar azi,  cand am inceput din nou sa caut, norocul a fost de partea mea.😛

Tema potrivita, cea dupa care am asteptat de atata timp si pe care am gasit-o e   „Fusion” de la digitalnature. Poate nu e cine stie ce cu ea, dar e exact ceea ce am cautat si i-am daruit blogului un nou aspect. 😀

leave a comment

