MelancoLea

De-a lungul existentei mele, am cunoscut oameni minunati, oameni care mi-au marcat existenta intr-un fel sau altul…fiecare intr-un anumit moment al vietii, daruindu-i astfel un strop de culoare si de intensitate acesteia.

Din  cei pe care i-am cunoscut, s-a remarcat  o persoana deosebita, un “om mare”, un  om diferit fata de tot ce am cunoscut inainte. Dupa doar cateva zile in care am schimbat cateva vorbe cu ea, deja se crease ceva frumos, a fost acel feeling pe care il simti foarte rar…dar si cand il simti, stii cu siguranta ca acel cineva iti e predestinat ca prieten adevarat. 😀

Prin felul ei de a fi, deosebit si mereu imprevizibil, reuseste intotdeauna sa te surprinda in cele mai placute moduri. Desi are un caracter puternic si aparent dur (asa cum o vad unii), dar dincolo de  aparente se ascunde un om calm, intelegator, tolerant si intelept.

Am descoperit un suflet minunat, un suflet in care salasluieste iubirea neconditionata si o blandete mai rar intalnita…e un “om mare” cu suflet de copil…pentru cine nu si-a dat seama inca despre cine e vorba, o sa spun ca Lea Muszka e in spatele acestor cuvinte  🙂

Lea m-a invatat atatea lucruri frumoase, m-a invatat cum sa primesc si cum sa daruiesc iubirea  de la cei din jur. M-a invatat sa fiu un om mai  bun si sa tin cont de valorile prieteniei (inca mai am de invatat despre asta).

Pentru toate astea, azi, maine…mereu ii voi multumi pentru tot ceea ce m-a invatat, pentru intelegerea si ingaduinta de care a dat dovada mereu, pentru prietenia ei si pentru existenta ei…pentru toate astea are parte de  toata admiratia si respectul meu.

Si, inainte de a pune punct final, fiindca tot se apropie ziua ei de nastere, o zi atat de speciala, nu pot decat sa ii urez La multi ani, multa sanatate si fericire, iar iubirea si intelepciunea sa iti calauzeasca pasii mereu.La multi ani, draga mea Lea!!! 😀

leave a comment

