Refugiul din muzica

In ultimele zile m-au napadit tot felul de stari: tristete, melancolie, putina apatie…

Pentru a scapa de aceste stari, am incercat sa imi ocup timpul cu altceva, sa  ma implic in diferite activitati…toate s-au dovedit a fi in zadar.

In asemenea momente caut mereu un refugiu, un loc unde sa ma “ascund” de tot si toate.  Acel loc l-am gasit in muzica, pentru ca doar asa reusesc sa imi regasesc acea stare de echilibru, doar muzica ma ajuta sa gasesc alinarea si linistea de care am mare nevoie in unele momente.

Am incercat mai toate genurile de muzica, sa vad care ar fi cel mai potrivit, care e cel mai bun “medicament” pentru starile cu care ma confrunt si intr-un final m-am oprit asupra unui gen de muzica, muzica folk.
Muzica e cel mai bun „medicament” care alina orice urma de tristete, orice forma de insingurare. Muzica ma ajuta sa uit de indiferenta si ignoranta cu care ma confrunt zi de zi. Macar pentru cateva clipe,  ma detasez de cruda realitate, lasandu-mi sufletul sa se bucure macar pentru cateva clipe.

Una dintre piesele preferate pe care  o ascult mereu cu mare drag e urmatorea melodie, interpretata de Dinu Olarasu si Lea Muszka, piesa „10 ani” …va invit cu mare drag sa o ascultati piesa.

leave a comment

