Folkul, hrana pentru suflet

Si iata ca ne-am adunat din nou, iubitori ai folkului…asteptand cu nerabdare evenimentul mult asteptat. Imi era deja dor de o seara de muzica folk.

Plina de emotii si de trairi care mai de care,  chitarile au inceput sa cante, ba chiar unele au inceput sa planga cu rauri de note si sa suspine versuri😀

Priveam cu atentie inspre chipurile celor prezenti, care abia sclipeau, de teama  sa nu piarda esenta vreunui sunet, a unui vers.

A fost o seara de muzica si poezie…cele doua s-au contopit inca de la inceput. La urma urmei, asta e „menirea” folkului”…de a regasi unitatea pierduta dintre muzica si poezie. Timpul s-a oprit in loc si el, pentru a se bucura de o asemenea seara de poveste.

Inca o data, a fost hranit sufletul meu, iar acum e fericit si impacat. A fost o seara minunata, cu oameni minunati si prieteni dragi si….foarte dragi.

In incheiere as vrea sa multumesc celor care au cantat si ne-au incantat:  Cătălin Ungureanu, Adi Bezna şi Sorin Poclitaru.

Si nu in ultimul rand, multumiri le datorez si Motto-leilor mei dragi, care  imi rasfata mereu simtirile,  si  au mereu grija ca sufletul meu sa fie fericit si…satul.  😀

leave a comment

