Straina printre prieteni

Strain printre prieteni,

Asa m-am simtit in ultimul timp. Si tot asa ma simt si acum. Simt ca nu imi mai gasesc locul langa oamenii care nu demult imi erau atat de apropiati, erau totul pentru mine. Cel mai trist lucru ce mi se putea intampla. Nu stiu cum am ajuns in situatia asta…sper doar sa se termine odata.

“Este mai bine  sa te indepartezi daca ti se par niste straini si nu te simti nici dorita” …asta mi-a zis cineva…nu m-am vazut niciodata in postura asta. O multime de intrebari isi cauta raspunsurile…dar nu e timp destul pentru unele dintre ele.

Trebuie sa uit acele momente triste din trecut, ma voi detasa de trecut si de cei care m-au ranit. E timpul sa revin la realitate. E timpul sa ma comport ca un adult. Inainte de a ajunge in situatia asta credeam ca maine va fi mai bine si ca atunci cand vrei cu adevarat ceva trebuie sa faci orice pentru a obtine acel ceva…insa de acum nu va mai fi la fel…voi incerca sa fiu mai indiferenta. Poate va fi mai bine asa. …sper totusi sa reusesc sa imi regasesc locul printre cei apropiati.

leave a comment

