Miroase a toamna

Miroase a toamna. Inceput de septembrie, toamna se asterne peste un colt de lume in care se afla universul meu, peste oameni si fiinte care fac parte din lumea mea., lasand in urma miresmele dulcii ale boabelor coapte de strugure si arome colorate in ruginiul frunzelor care plutesc usor in adierea unui vanticel de toamna.

Miroase a toamna. Deschid bratele pentru a imbratisa toamna si deschid sufletul pentru a o primi asa cum se cuvine. Desi, fara sa imi dau seama, toamna s-a cuibarit putin mai devreme in suflet, tacuta si cu cuvinte nerostite, cu nostalgii si cu vise noi.

Miroase a toamna. Toamna inseamna regasire si cunoastere de sine aprofundata. Cu fiecare toamna care vine si trece ma simt tot mai aproape de mine, de gandurile mele…iar sufletul mi-e tot mai plin de iubire.

Toamna inseamna nostalgie si ganduri ghidusii, sperante si vise ..toamna e un schimb perpetuu de iubire si daruire.

Miroase a toamna. E toamna mea.

 

leave a comment

