Despre un om bun

Doar  un lucru bun si frumos mi s-a intamplat, si asta a fost  atunci cand am cunoscut-o pe Cristina.

Asta s-a intamplat in urma cu doi ani, intr-o zi de decembrie, zi in care ningea ca in povesti.  a fost un moment emotionant, si acum simt acele emotii pe  care le aveam in acea zi cand am intalnit-o pentru prima data.

Nu mi-a trebuit mult timp sa o cunosc, sa ii „citesc” sufletul si sa descopar omul minunat care uneori cu greu se lasa descoperit.   stiu doar ca  e un  om foarte  bun cu o privire blanda,  rabdator, intelept si intelegator. O fire sensibila si ingaduitoare, mereu dispusa sa ii ajute pe cei din jur, fiind un bun sfatuitor si indrumator.
E o mare bucurie si o onoare sa o am ca prietena, pe langa asta imi e si mentor, fiindca am multe lucruri frumoase si utile de invatat de la ea.

Cristina, cu emotie in suflet iti multumesc pentru ca mi-ai daruit o frumoasa prietenie, si o data cu asta o parte din sufletul tau,  multumesc pentru toate momentele frumoase, multumesc pentru tot.
Pentru ca in curand va fi ziua ta,  iti urez de pe acum La Multi Ani! sa iti daruiasca Dumnezeu sanatate, sa ai parte numai de oameni buni si de lucruri frumoase, dar mai ales tot ceea ce mi-ai daruit mie si celorlalti sa se intoarca inzecit, inmiit inapoi la tine.

cristina

One response

  1. Eu o stiu pe cristina de vreo 25 de ani ,sa tot fie ,cind mergeam la domiciliu la mocasini, era si a ramas cea mai frumoasa fata din Medias, cuminte ,blinda, cu o privire dulce,si foarte inteligenta, pot spune ca sint putine persoana ca ia CRISTINA SZIKSZAI,
    SALUTARI DIN SPANIA

    Septembrie 7, 2012 la 9:42

leave a comment

