Iti multumesc!

A mai ramas putin pana cand vei retrai un moment deosebit, cum e ziua de nastere, un moment  atat de frumos pentru oricine.

Inainte insa as vrea sa iti spun  ceva, desi o sa imi incalc promisiunea cu “iertarile”:
iti multumesc pentru ca esti o prietena minunata, un bun indrumator si un mentor de la care am multe de invatat.
iti multumesc ca esti mereu langa mine cand am nevoie de tine. Si nu numai.
iti multumesc pentru ca esti intelegatoare si ingaduitoare cu mine.
iti multumesc pentru ca stii să asculti si pentru ca ma intelegi.
iti multumesc fiindca m-ai invata sa fiu un om mai bun.
iti multumesc pentru sfaturile daruite, pentru incurajari in unele clipe.
iti multumesc pentru ca m-ai luat de mana si impreuna am mers mai departe.
iti multumesc pentru ..ca mi-ai dat voie sa te cunosc mai bine.
si lista inca poate continua…dar o sa ma opresc acum.

Inchei prin a spune: La Multi Ani! iti doresc multa sanatate, fericire, iubire  sa ai parte numai de oameni buni si de lucruri frumoase, cat mai multe impliniri si realizari frumoase.
Sa ai parte de multe realizari si impliniri  si pe viitor,  de pe urma carora sa culegi satisfactii.
Sa ramai mereu acelasi om bun si frumos pe care l-am cunoscut, cu un suflet bland si uneori naiv…dar tocmai asta il face sa fie diferit.
La multi ani fericiti si cu multe bucurii!

leave a comment

