Am uitat

Am uitat sa ma bucur de oamenii minunati din jurul meu, cei care, cu voia sau fara voia lor, fac parte din universul meu, dandu-i o forma, o culoare, un rost. Oameni care mi-au daruit iubire si care m-au invatat totodata ca iubirea trebuie daruita mai departe.
Am uitat sa ma bucur de lucurile marunte, dar care au o importanta majora.
Am uitat cum zambeam  cand ma uitam cu duiosie la copilasii care se jucau adesea, amintindu-mi de copilaria mea, am uitat cat de mult tanjeam dupa o imbratisare pe care o ceream de fiecare data cand aveam ocazia.
Am uitat sa visez…si apoi sa transform visele in realitate.
Am uitat cat de fericita am fost cand te-am cunoscut pe tine.
Insa nu am uitat cum m-ai luat de mana si m-ai ajutat sa ma ridic.Nu-mi mai era teama de nimic. M-ai ajutat sa imi redecorez universul, dandu-i un alt format, o alta culoare.
M-ai invatat cum sa ating stelele de pe cer, cum sa le adun si apoi sa le impletesc in siraguri de margelute colorate.
Nu am uitat toate acele clipe pline de magie si de fericire, care cu timpul au devenit doar amintiri pe care le pastrez cu drag si acum.

leave a comment

