Primavara…cu iubire

1 Martie…prima zi de primavara calendaristica. Asteptam de mult venirea primaverii.
asta va fi primavara mea, primavara sufletului meu. Inca de dimineata am colorat cerul intr-o nuanta de albastru de la infinit si inapoi, apoi am asezat un soare curat care sa iti zambeasca si sa te rasfete.

Am inceput sa culeg ghiocei pe care ii voi darui tuturor celor care ii voi intalni.

Voi asterne zambete pe chipurile intristate, crispate…ale oamenilor care au uitat sa zambeasca sau pur si simplu sunt prea grabiti sa o mai faca. Grabiti in in goanna nebuna de zi cu zi a ceea ce se numeste viata.

Azi voi opri timpul in loc. Azi vreau sa vad doar oameni fericiti.vreau o primavara curata, pura, in care sa rasara iubire si zambete. O primavara colorata, cu oameni fericiti, ganduri frumoase si dorinte implinite.

Iar voua, cititorilor va doresc sa va bucurati de o primavara frumoasa, de puritatea unui nou inceput si sa va bucurati de soare, de frumusetea zilelor de primavara. Sa primiti cu drag martisorul in sufletele voastre!

 

leave a comment

