Perle BAC 2013

Nici in acest an nu au intarziat sa apara deja cunoscutele „perle” , inevitabile, de altfel pentru elevii care au dat bacul.
Sa nu ma intind prea mult cu vorba, iata cateva dintre cele mai amuzante perle:

„Se uita cu jenă la poza capului iubitei lui din vitrină la fotograf că făceau mişto băieţii de la terasă de iel.  Fotografia avea buzele surâzătoare. Ia lăsat-o iubita lui ca atunci când este plecat cu treabă, el să nu uite de faţa ei”

„Jurnalul e mai puţin bun când la 16 ani mama găseşte scrise lucruri personale, că am luat bătaie s-au de ce fete îmi place”

„Un model te reprezintă. Gigi Becali vorbeşte pe înţelesul meu, pricep. Patapievici are fraze încâlcite, musai am nevoie de dicţionar ca să pricep ce vrea să spună“

„Omul este fericit atunci când dragostea-i ajunge până-n fund”

„Slavici de asemenea întruchipează moralul în sânul mamei lui Ghiţă”

„Pronumele le arată o direcţie, aici poetul demonstrează că adoarme…”

„Eu din ce a zis Lucian Blaga n-am înţeles nimic. O să mai scriu o bucată de comentariu din Moromeţii în loc”

„Nam nici o ideie cum trebuiam să mai dezvolt ideia aceasta, că poiezia este compusă aşa că nam nici o emoţie pozitivă asupra ei”

„Rolul ghilimelelor e sa stii tu, ca esti cititor, ca n-a zis asta autorul, ci ca a auzit pe undeva si si-a scris repede in carnetel.”

„Va rog eu sa-mi DATZI cinci, am problem acasa nici nu VRETZI sa SHTITZI. FACETZIMI un bine sint amarat.”

(sursa : Jurnalul. ro)

leave a comment

